Ontmoet Els! Medio juni gingen wij op bezoek bij Els om te kijken hoe het bij haar nieuwe baan ging! Zij is namelijk begin mei gestart bij Primoteq als Administratief Medewerker HR/Salarisadministratie.
Els is na haar opleiding SPW eigenlijk per toeval in een HR functie terechtgekomen. Via via hoorde ze dat ergens een HR assistent werd gezocht en na een telefoontje mocht ze daar vrijwel direct beginnen. Na ruim 8 jaar verhuisde het bedrijf naar het westen en ging Els niet mee. Vervolgens is ze bij een nieuw technisch bedrijf op personeelszaken gaan werken en heeft Els ook nog een klein uitstapje gemaakt naar de horeca, wat haar niet zo goed beviel.
Via LinkedIn kwam Els de vacature Medewerker Personeel, Salaris & Wagenpark tegen, waarvoor ze ook direct op gesprek mocht. Haar ervaring als HR assistent bij een technisch bedrijf maakte haar de perfecte kandidaat voor Primoteq, daardoor ging het proces heel snel.
Bij Primoteq zorgt ze ervoor dat iedere maand de lonen uitbetaald worden, doet ze de administratie voor de leaseauto’s en regelt ze zaken voor opleidingen en certificaten. Het is een brede functie met veel afwisseling van 16 uur per week. En dat is ook precies waar Els naar op zoek was: een administratieve functie met veel afwisseling.
Els geeft aan echt het gevoel te hebben dat ze op haar plek zit nu. Het komt volledig overeen met wat ze verwacht had en dat vinden wij natuurlijk heel fijn om te horen. We willen Els veel plezier en succes toewensen bij Primoteq en Jorieke de Vries bedanken voor de fijne samenwerking.
Ben jij ook op zoek naar een nieuwe baan en benieuwd naar de mogelijkheden? Onze accountmanagers in Terborg en Enschede helpen je graag! Neem een kijkje tussen onze vacatures of neem direct contact met ons op.